blöö

Idag klockan tre kommer pianoläraren och jag ska ha pianon ( :O ) så kommer typ missa lite (mycket) av Sofies födelsedagsfest *snyft* :'( men de lovade att inte börja innan jag kommit :D Haha, men jag tror kommer förvärra alltihop ännu mer är att pianoläraren nog kommer komma jätte sent eftersom bussarna inte går och då måste ju Sofie, Natti och Hana vänta ännu mer... Men nog med det :)
Ska nog äta lite sen eftersom jag vanligtvis brukar äta lunch elva i skolan :P Ps, här kommer bilderna (eller åtminståne några) bilder från i söndags som Natti skickade till mig ;)
Sayna och jag ;)
jag...
Natti ♥
vacker, jag vet ;)
så ser jag ut när jag pratar :P höhö
Allt just nu ;) puss ♥


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback