Äntligen sportlov ! :D

Har nyss kommit hem från skolan :P Jag (för det mästa) tränade för dansen i skolan hela dan när jag inte gick runt och snacka med mina friends ;) haha och så "uppträdde" jag och en liten grupp låten "What sha say" (stavning?) Jaja och det gick ju bra... NOT haha börja garva mitt i låten eftersom killarna i prubliken höll på... Men jag skulle ju faktiskt egentligen inte vara med det var ju bara för att Nadja inte klarade av att ta de höga tonerna :) Stolt jag är ;)
Här är två bilder på först Zorro och när han har sitt ben... han är galen då :S Sen jag ;D
Puss ! ♥

Ps, min fot har somnat ! AAjj !! xC


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback