Varit på julmarknad med årskursen

Omg mina fötter är helt domnade, alla i årskurs 7 från min skola åkte till gamla stan för att gå på julmarknaden, men jag, Fanny och Elin ville gå och choppa så vi försökte gå till drottninggatan men då värsta omvägen istället så vi var tvungna att gå till baka för att hinna till samlingen haha. Det roliga var att jag träffade än massa från min förra skola på vägen OCH vi blev haffade av några snygga killar :D de undrade ifall vi ville sticka till spiran med de men vi kunde inte :/ åh ville verkligen med...

Just nu sitter jag och proppar i mig en påse brända mandlar som jag köpte för 30 kr, skit gått!



Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback