Var i stan runt halv tolv och promenerade

Efter att jag och familjen vart hemma hos Julia drog vi till stan för att kolla på jul belysning och sånt. Det var sjukt fint men skyltningen var as tråkig. Det roliga var att på gatan så kom det sjuuuukt mycket bilar med konstiga saker på eller folk som lutade sig genom fönstret och drack. Sen så typ började en av männen försöka snacka med mig (fast han skrek ju rättare sagt) och ba: "nämen du var en skit fin typ" *jag vände mig om* "men hallå kan du vända dig om igen blablabla..." haha man fatta ju typ inte ens vad han sa och jag bara stod och garva :D men man märker verkligen skillnaden mellan dag och natt på stan! Det hördes jätte mycket musik från klubbarna bland annat.

Här en bild på lillasystern med T-centralens julbelysning i bakgrunden



Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback