Träning ikväll

Dagen har varit super, fast det blev inte så mycket plugg ;) ikväll blir det träning igen, vet inte varför men jag ser fram emot det! Jag blir glad, haha. Men visste ni att man faktiskt får använda träningsmaskinerna i min ålder? Alla mina kompisar ba: neeeej du är för ung det är 15 års gräns blablabla... MEN! det finns nog ingen direkt åldersgräns (eller kanske är inte helt säker) det gäller bara att man vet hur maskinerna fungerar så man får använda de. Jag har redan använt de en gång och tycker att stolen där man tränar magmusklerna är jätte coo :D hahaa vad töntig jag låter
Men kolla vad söööt min lilla bebis är!



Kommentarer
Postat av: Melinda Wagman

Har du gjort din designe? Gör du gratis designe till andra? :D

2011-12-06 @ 18:59:14
URL: http://melindawagman.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback