Sjunger opera i en tunnel i Alby, ska man antyda det som nåt bra?

Hej hej! Just nu sitter jag och Lella inne på mitt rum och lyssnar på musik. Hon spelar på Ipaden, som typ alla mina kompisar gör hemma hos mig haha! Hon kom vid typ fyra, sen hängde vi lite, snackade osv. Sen gjorde vi middag och kollade på I taket lyser stjärnorna. Därefter gick vi ut och va aaaaaas flummiga!
Vi ville träffa någon och ringde runt till folk (som desvärre inte svarade) och tillslut så stod vi i en tunnel och sjöng opera sammtidigt som jag ringde till en kille fast jag inte visste och så svarade han och hörde oss HAHAHAHAHAHA.


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback