Rykten

Åååhhh blir så trött på alla småfjantar som ska gå runt och snacka än massa skit. Tydligen så ryktas det om att jag gjort än massa saker när vi var i Gamleby? Men det konstiga är ju att det är små påjkar i sexan som springer runt och snackar än massa, de var inte ens med på resan? Hmm men även ifall rykterna skulle ha kunnat vara sanna så kan ni ju ändå inte göra någonting åt det. Dessutom så kan det ju fullkomligt vara osant eftersom ni knappast själva var där och fick se vilka saker som hände? Haha tror bara ni går runt och "berättar" de grejerna för att ni så järna vill att det ska vara sant. Men men vill bara att ni ska veta att jag inte bryr mig ett skit eftersom jag själv bestämmer över mig och ingen annan. :) Och nej jag är inte arg för att det går ett rykte om mig, för jag vet ändå själv vad som är sant och inte sant så det nöjer jag mig med.
Varför skriver jag då inlägget om jag inte bryr mig? För att jag vill att ni som går runt och snackar ska insé att det bara är onödigt.


Kommentarer
Postat av: Sasha Zhigun

cool♥

2011-12-07 @ 17:01:37
URL: http://lovesasha.blogg.se/
Postat av: ehh

Vrf skriver du ett inlägg om det om du nt bryr dig.........

2011-12-07 @ 17:19:19
Postat av: Nadja

Till: ehh ---->



SKAFFA ETT LIV AHAHAHA TÖNT !



till Malin:



HAHAHAHAH det ser ut som om du har ätit en morot, hahaha du kan ta bort den här kommentaren men serilst hahajaja

2011-12-07 @ 21:00:29
Postat av: Emma

Braaa skriver Malin :)

2011-12-07 @ 22:12:36
URL: http://emmaacaroline.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback