Nyårslöfte #1

Att inte döma folk.

Ja men tro det eller ej så tror jag faktiskt inte att någon nånsin kunnat undvika det, speciellt inte någon de inte ens känt som de dömer. Jag själv har faktiskt blivit sjukt mycket bättre på det här, men tänkte ändå att jag ska sätta det som nyårslöfte för nästa år. Det händer ju såklart att man utan att tankelöst dömer folk av olika anledningar, oftast när man dömer någon utefrån utéendet så handlar det ju om att man själv har en sämre självbild.
Fast det går ju inte helt fullt ut att inte döma människor, men man kan ju åtminstone försöka lära känna själva individen först.
Så nej här tänker man va snäll!


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback