Min shopping

Jag och Natti var i Kista igår från klockan tre till halv nio, snacka om att fötterna blev trötta! Dessutom lyckades jag slå fel kod på mitt kort tre gånger -.- men det gick att betala med det ändå. Synd att det var så mycket folk att det på vissa klädesplagg var slut på min storlek, ville nämligen ha ett par skiiiit fina läderbyxor från Gina.
Är nöjd över mina köp, men är fortfarande inte klar med shoppingen. Nästa runda ska det köpas byxor och smycken. Haha och juste jag trodde att de där spets trosorna var i vanlig form men istället råkade jag köpa string... hihi *oupsi* ;)
Jag tror att allt det här gick på runt 1000 kr.


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback