Grym dag

Skoldagen har bara varit soft har inte pluggat nånting haha. Jag, Fanny, Elin, Isak och Oscar chillade bara i ett grupp rum och snacka. Efter skolan följde Elin och Fanny hem till mig men på vägen så ramlade Elin i massa lera hahahah stackarn så det första hon gjorde hemma hos mig var att ta en dusch. Efter att vi chillat med musik och att grilla mashmallows åkte jag och Fanny hem till henne (Elin skulle typ dra nånstans) och hade det mys :) Fast det ända vi gjorde var att skypa med Oscar och Isak. Sen var det tänkt att jag skulle sova över men jag och mina föräldrar dampa lite över telefon så det blev visst inte så... hehe


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback