Det ni missat

Huset utan föräldrar ikväll!!! A fast det sa inte Nadja till mig fören på kvällen -.- kunde ha tagit hem lite kompisar men det blir visst inte så nu. Har inte hunnit blogga de senaste dagarna men det som har hänt är att jag igår uppträde i Hallunda och såklart kom de bäst för att se på (Philip, Philip och Jesper) haha. Men det gick faktiskt skit bra, förutom att jag var lite nervös. Lägger upp videon här senare. Idag slapp jag skolan eftersom jag skulle till tandläkaren. Efter att jag varit där åkte jag och åt lunch med de finaste från min förra skola och efter det tagga jag till Tumba för att få mitt bankkort hemskickat.



Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback