Uppdatering 19:35

Hej allihopa! Nej jag är inte på bra humör. Eller, jag var iallafall på bra humör tills jag satte mig och väntade på bussen -.- Men berättar om dagen först.

Jag och Lella vaknade klockan kvart 13:00 (det senaste jag vaknat på hela sommarlovet). Efter det åt vi frukost. Därefter turades vi om att spela The Sims 3 och XBOX 360 :) Efter det åt vi lunch, spelade kort och därefter drog jag hem. Längtar tills vi ses igen nästa vecka på Ung08! :D
Iallafall.
Jag satte mig på busshållsplatsen och väntade på bussen (var 11 minuter kvar) då en man i typ 35 års åldern kommer och låtsat titta på busstabellen. Efter det frågar han mig nånting på engelska som jag inte riktigt förstod men tror det var någonting med typ "Wazzup?" Eller så. Jag ba "Ehh, va ?" Och så sa han nånting igen som jag inte fatta.
"Can't you english?" Sa han. "Jaa, you can see the time there" sa jag och pekade upp mot tidvisarna högst upp av glasväggen.
Sen så frågade han mig om jag väntade på någon och såklart så svarade jag att det gjorde jag (fast jag egentligen inte gjorde det) och då frågade han vem också så jag svarade "Mom" kort och stirrade ner i mobilen. Alltså det är ju inte förräns nu i efterhand som man tänkt på vad man kunnat göra istället :S
Han frågade om hon var i centrumet och eftersom jag fatta vad han ville så ryckte jag bara på axlarna och fortsatte stirra ner. Han försökte fråga mig än massa men jag svarade inte men tillslut pekade han på nåt mjölkpaket och frågade om det var mitt eller mammas och till slut så svarade jag att den inte tillhörde mig, och han sa typ någonting om att jag trodde någonting men eftersom man knappt förstod vad han sa så fatta jag inte.
När någon kom för att också vänta på bussen gick han. Alltså, ni kan inte fatta hur rädd man blir! Är liksom ensam och har än sån där panik då man inte kan göra någonting och vill bara springa därifrån. Men det där var ju inte första gången liksom, vad är det med människor?!
Lella igår kväll när vi spelade sims :)


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback