the voice

Åhh hade skit kul! Älskar dunket som kommer från högtalarna och när hela publiken typ hoppar :) Jag och Nadja kom till Kungsträdgården först och lyssnade på Erik Amarillo och efter ett tag när Natti och Isabella äääntligen kom trängde vi in oss bland alla människor :P Jag och Nadja stack strax efter att de gick (vi gick därifrån c. 21:15) eftersom vi inte orka vara där mer eftersom det bara kom ännu mer folk och man knappt kunde andas...
Sen på tunnelbanan hem tvinga typ en killes kompisar mig att ge mitt nummer och han sitt och de höll på -.- Fett jobbiga säger jag bara! Haha men den töntigaste kommentaren va "oo vi ragga en tjej i byn" HAHAHAHAHA tänker på "I den lilla, lilla staden bodde en snygg liten flicka som hette Malin" xD
Asså den här tog jag när vi höll på att gå, annars stod vi jättenära den stora tv-skylten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool

2011-08-21 @ 18:00:50
URL: http://lovesasha.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback