Promenad med plutten

Så! Som ni kanske ser så har jag ändrat typsnitt på rubrikerna, lite snyggare eller vad? Haha men har nyss vart på en promenad med Zorro (mamma tvingade mig eftersom jag bara suttit i pyamas framför datan och spelat Sims hela dan... :blush: ) Pratade också lite med Sayna i telefon, och tydligen var den här presenten inte till min födelsedag utan bara nu :) Snacka om underbara vänner man har!
Haha det var en svart BH (får alla min BH:ar av Sayna, haha) och ska få hennes rosa på köpet! :D
Vi har ju samma BH smak :P Men när jag får den (antagligen på Tisdag) lägger jag upp en bild på hur den ser ut.
Zorro under promenaden.


Kommentarer
Postat av: Sayna

L-O-V-E u <3

2011-08-14 @ 12:43:37
URL: http://desperatesayna.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback