Nu blir det träning sen duscha :D

Okej om man ens kan kalla det för träning -.- Springer 20 minuter på trampsmaskinen med olika krafters motstånd sen gör några arm grejer på en av våra bodybuilders maskiner.... Men seriöst, det är skit jobbigt! Uhh tur att jag inte kommer hinna göra det imorgon eller i överimorgon :D Jag vet vad ni tänker; Men varför gör du det då? Jo här kommer svaret. För alltid när jag bestämmer mig för att göra något som jag gjort nu t.ex., då plötsligt när jag tycker någonting är jobbigt lägger jag av med det för att jag inte "orkar".

Därför är det mitt mål nu att fortsätta med det jag gör, och inte ge upp bara för att jag blir lite svettig.
Våran dusch :P



Kommentarer
Postat av: Elina

Häftig blogg! Kolla gärna in min om du har lust :)

2011-08-03 @ 20:05:49
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: josefine

sv: japp, allt är bra med mig. hur är det själv då? :)

2011-08-03 @ 20:38:00
URL: http://josefineees.blogg.se/
Postat av: nicole

hej har varit och fikat med morfar och mona jätte mysigt mitt inlägg försvann nyss så jag har damp på mig själv :)

Men jag är lycklig ändå. G8 ! huh cooling !

men i alla fall imorgon så är det torsdag :p

och på fredaaaag så ska jag till TIVOLI längtar ihjäl mig !



-sådan hund vill jag ha !!! (när jag blir vuxen )

2011-08-03 @ 22:10:26
Postat av: nicole

hej det var jag som skrev hej har varit och fikat med morfar och mona jätte mysigt mitt inlägg försvann nyss så jag har damp på mig själv :)

Men jag är lycklig ändå. G8 ! huh cooling !

men i alla fall imorgon så är det torsdag :p

och på fredaaaag så ska jag till TIVOLI längtar ihjäl mig !



-sådan hund vill jag ha !!! (när jag blir vuxen )



Jag råkade klistra in och skicka fel ! jag undrar vad har du för kamera? du fotar väldigt bra

2011-08-03 @ 22:11:23
URL: http://mylifenicole.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback