Hemma

Vad ska man säga :S Dagen har varit lite knasig hehe ;) Nej men Elin var sjuk så då var jag igen på morgonen lonely... Läraren visade oss lite runt och så hade vi engelska... Det var inte förräns strax efter lunchen som det blev lite kul :) Haha killarna i min klass är ju lite små för deras ålder (förutom typ en) enligt mig så gör det de till söta när de sen började hålla på och ba "Han gillar dig" och "han tycker du är snygg" men är det inte så man håller på i typ femman ?
Haha men sen när vi slutat följde liksom aaaalla killarna i sjuan efter mig och Nadja till busshållsplatsen och kommentera än massa haha ^^ Fett sköna ju liksom
Sen så fråga en av de efter mitt nummer så jag gav honom det och därefter så hör man hur han stolt ba "Hallå jag fick hennes nummer!!" HAHA
Här kommer en bild som Nadja tog på rasten :P







Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Fin outfit :)

2011-08-25 @ 10:20:45
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback