Harry Potter

Juste, glömde att berätta om filmen :)

Jag och Nadja åkte till Haron City och tittade på filmen som började klockan 15:05. Filmen var super, men nådde inte enda upp till mina förväntningar, eftersom jag kollar rätt mycket på film och alla sa att Harry Potter 7 del 2 var så himla bra och att man var så nervös på hur det sklle sluta, så förväntade jag mig ju betydligt mycket mer, haha.
Dessutom så visste jag ju redan hur det skulle sluta, så det var nog därför jag inte var så nervös på hur det skulle sluta. Men den var bra :)
Nadja :P


Kommentarer
Postat av: Sasha Zhigun

super

2011-08-18 @ 12:31:53
URL: http://lovesasha.blogg.se/

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback