Uppträdande = HEEEELVETES J*VLA SKIT ! :@

Ja som ni kanske vet så skulle jag uppträda idag men gissa om det gick så bra där uppe på scenen då ?!?!?! NEJ DET GJORDE DET INTE! För eftersom jag inte hade repeterat den låten en gång innan med min sånglärare eftersom det var påsklov var jag inte helt säker när jag skulle komma in och allt. SEN eftersom vi inte hade värmt upp (alltså rösterna) sprack min röst TVÅ HELA gånger !!!!!!!!!!!!

FATTA HUR PIIIIIIIIIINNNNNNNNNSSSSSSSAAAAAAAMMMMMMMTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!

Men iallafall -.- här kommer dagens outfit:





Kommentarer
Postat av: Sayna <3

Asså seriööööööst Malin så jävla svartsjuk på dina boobs! PÅRIKTIGT! <3333

2011-04-30 @ 13:53:10

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback