Tyvärr men kunde inte :/

Zorry för att jag inte bloggat på två dar men min brorsa är här på besök så :)

Igår var vi på ett urtrååååkigt muséum som var as tråkigt ! :( haha men det var typ nåt muséum om Kina och Japan... Och sen på kvällen så kollade vi alla på en film och käkade än massa... :P
Men  är:

• Duscha (har redan gjort ;) )
• Göra matte
• Hoppa studsmatta
• Testa kläderna som jag ska ha på modellfotograferingen imorgon :love:
• Ladda min mobil
• Facebook:a ;)

Bild från igår ;) Erik tyckte han var ful på bilden så var tvungen att göra så... elr närmare bestämmt, Nadja fick göra så haha :D



Fotot är från Nadjas blogg ;)


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback