Tillbaks and better than eveeeer ! :D

Vet inte vad som hänt men är bara på så glatt humör idag !! Dessutom så hade jag så kul i skolan idag (...) med kompisarna ;) haha har hittat på min egen rumpdans som typ alla i hela min skola har sett nu... nee men ändå ;)
Har vart i Farsta Strand och först haft pianolektioner och sedan träffat ett gäng som jag kör lite musik med ;)
Men gissa vad ?!?!?! Hahaha började garva när jag fick en fråga från en av de då de frågade vilken klass var det jag gick i jag ba: Gissa ! Hon ba: nian? shit omg jag går bara i sexan !! :D
Ps, äääälskar denna låt, sjöng (nej vi typ skrek) den med alla kompisar på rasten^^
En bild på mig ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie B

SKJORTA; KAVAJ & RÖDA BYXOR... STURE P, hahaha fan vad vi kommer tröttna på den sen!

2011-04-29 @ 22:05:09

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback