OMG, gissa vad ?! :D

Jippiiiii ! är så grymt glad just nu :D innan lunchen så klagade jag till mamma över min mobil som jag inte gillar och frågade spontant bara "Men kan inte du och jag byta mobiler med varandra ?" Visste att jag ändå skulle få ett nej så brydde mig egentligen inte så mycket över vad hon skulle svara. Men gissa vad hon sa ?! "Ja okej vi kan väl prova då" . Fatta hur glad jag blev !!!

Hon har en sån där Soni Ericsson Experia Mini pro, alltså en sån där med tangentbord :D medans jag bara har en fet windows tutch... har faktiskt mer användning av hennes mobil än av min. :)

Såhär der den ut ;)



Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback