Ny dag - Ny skola

Okej nu ska jag gå rätt på sak. Början av dagen var ett helvete, men sen så blev den bra igen :)

Efter skolan så åkte jag och Nadja direkt till den andra skolan (Kunskapsskolan) som hade öppet hus. Där mötte vi mammisen och pappisen och började kolla runt lite. ^^  Den skolan var inte alls som jag väntat mig ! Den verkade faktiskt vara rätt så bra, förutom att rektorn var en medelålders fjortis... haha :D Dessutom så såg jag åtminstonne 4 snygga killar haha :love:

Såhär ser skolan ut ;)



Tog bilden bara lite snabbt för att skicka den som MMS till Nika, så den blev inte så bra :S

Jag idag :D



Bilden blev inte så bra eftersom det var i omklädningssalen i idrottshallen som jag tog den, men men ...



Kommentarer
Postat av: tracy

bilden blev visst bra malin

2011-04-10 @ 13:48:19
Postat av: Anton Den...?

Så du såg mig i skolan? Jag är kungen av dee heta yaaao! :D <3

2011-04-20 @ 12:51:49

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback