Modevisning

Jippi !! Har precis, eller snarare igår, blivit bekräftad att jag ska vara modell för än massa klädmärken på en modevisning den 7 Maj :D den kommer befinna sig på något "lyx-hotell" av nåt slag, haha ;) På torsdag ska jag också uppträda nånstans med låten " Utan dina andetag", den är ganska gammal men den verkar ha kommit tillbaka verkar det som ;) gud vad ånga " ;) " jag gör... ;) ;) ;) ;) ;)
Jag just nu... fortfarande i pyamas ! :D
Haha om ni undrar vad det vita på T-shirten är så är det tandkräm...


Kommentarer
Postat av: elin

grattis !

vart/hur söker du in för att gå modevisning ?

2011-04-28 @ 19:17:10

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback