Bildbomb <3

Gårdagen på Grönan var kul och jag och Julia typ dog när vi var i Spökhuset... Haha skrek så jag knappt hade nån röst kvar ^^ Men det var sjukt mycket folk där så vi gick hem runt klockan 18:00 och så blev jag sjuuukt kissnödig så jag sprang in till en toa på typ en kebab restuarang och sen när jag kom tillbaka så sa kassörkillen ba: "Ursäkta, sa jag att du fick gå på toa? Kom hit! " Man ba ööh? så jag ba: "Nej men ingen var ju här så," Han ba: "ja men då ska man ju plinga på den här klockan" Jag: "Men jag såg den inte" Och så gav jag honom min 'jag är en liten oskyldig flicka' blick och han ba: " A men nästa gång så gör det." Och sen efter tänkte jag på vad jag kunde ha sagt istället (ofcourse) och då tänkte jag att jag kude ha sagt så här : " Ja men vadå? Skulle det ha varit bättre om jag kissat på mig i din restuarang bara för att jag är tvungen att stå och vänta tills nån kommer och ger mig lov att kissa? Du skulle ju ha blivit jätteglad att torka upp efter mig sen, eftersom jag knappast skulle ha gjort det själv."
Aja, men idag så vaknade vi 12 och höll mest på med naglarna...
Vacker Nadja...
Nadja innan hon åkt Tillt....
.... Och efter :D
Nadja och Julia satt och gjorde än massa flätor av mitt hår i kväll strax innan vi åkte hem :) Så nu har jag fortfarande kvar de.
Puss ♥

Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback