Bästa dagen!

Ja förutom morgonen dårå. Va tvungen att vakna klockan 6:20 fast jag är ledig (?!?!) för att hinna till tandläkaren klockan 8:20 -.- så det första jag gjorde när jag kommit hem var att gå och lägga mig. Så jag sov i en och en halv timme och fick sedan stressa i mig en lunch (tre mackor) och fixa mig för att dra till skolan för ett utvecklingssamtal.

När jag kommit hem så hann jag städa lite innan Valentina kom, har verkligen saknat henne sjukt mycket! Vi snacka heeeeeeeeeeela tiden om allt som hänt i våra liv (haha), och skratta skit mycket. Vid halv fem åkte vi in till stan för att gå på en lägenhetsvisning (hon ska ju flytta hit) och efter till en as lyxig resturang! Maten var jättegod, och jag och Valentina hade jätteroligt. Särskillt när jag typ ramla mitt i resturangen och reste mig skit fort och låtsades som ingenting. Längtar verlkligen tills hon flyttar hit när sommaren kommer, kommer vekligen göra allt!


Kommentarer

Länk till källa av bloggen: Designbloggar.com



Kommentera inlägget här ♥

Namn ♥
Kom ihåg mig?

E-postadress ♥ (Bara jag kan se den)

Bloggadress ♥

Kommentar ♥

Trackback